۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85067005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گذر گردشگری و غذا در اصفهان راه‌اندازی شد 
عکس آرشیوی است

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان از راه‌اندازی نخستین گذر گردشگری و غذایی اصفهان در این خطه تاریخی خبر داد.  

سعید ساکت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین گذر گردشگری و غذایی شهر اصفهان در مجموعه گردشگری شهر رویاها با ظرفیت ۲۰ مجموعه غذایی و با تلاش شهرداری و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: در این پروژه بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که گام نخست آن نوروز ۱۴۰۲ با ظرفیت هشت مجموعه غذایی تکمیل شده است.
وی تصریح کرد: در این خیابان، غذا به صورت سبک آماده شده و انواع مختلف غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و سایر ظرفیت‌ها در آن پیش‌بینی و مقرر شده است که گام دوم این مجموعه در پایان اردیبهشت و مرحله نهایی آن در خرداد به پایان برسد و ۲۰ ظرفیت غذایی به مجموعه شهر رویاها افزوده خواهد شد.

  گذرگردشگری و غذا در اصفهان  راه‌اندازی شد 


وی با بیان آنکه فعالیت این گذر گردشگری مطابق با رعایت الگوی ماه مبارک رمضان و دستورالعمل‌های ابلاغی است، خاطرنشان کرد: مجموعه شهر رویاها با آغاز ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۳ الی ۲ بامداد پذیرای گردشگران است که گذر گردشگری و غذایی این مجموعه پس از اذان مغرب و عشا تا ساعت ۲ بامداد آماده ارائه خدمت به گردشگران نوروزی بوده و در انتهای این مسیر گردشگری غرفه‌های صنایع دستی و سوغات ویژه اصفهان نیز برقرار است که گردشگران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

شهر بازی رویاها به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی کشور،در شرق شهر اصفهان با سرمایه گذاری مشترک یک شرکت چینی و شهرداری اصفهان ساخته شده است.
در کنار این مجموعه تفریحی، جاذبه های دیگری از قبیل فضاهای تجاری، ورزشی و اقامتی برای مردم در نظر گرفته شده است.
هتل چهار ستاره سالن های چند منظوره، فروشگاه، رستوران گردان، استخر، پارکینگ، مسجد از دیگر امکاناتی است که در این مجموعه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha