۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85050980
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قسام شهادت مجری عملیات «حواره» را تبریک و تسلیت گفت

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین قسام طی بیانیه‌ای شهادت عبدالفتاح خروشه از فرماندهان این گردان‌ها در یورش امروز نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه جنین را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که «خروشه مجری عملیات تیراندازی اخیر در شهرک حواره بود که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد».

در این بیانیه آمده است: «خروشه همراه با شماری دیگر از دلاورمردان مقاومت در جریان رویارویی و درگیری مسلحانه با اشغالگران در اردوگاه جنین به شهادت رسید».

قسام تأکید کرد که «خروشه و دیگر مجاهدان فلسطینی تا آخرین لحظه مبارزه کرده و تسلیم نشدند و در نهایت به مقام رفیع شهادت نائل شدند».

گردان جنین هم در واکنش به شهادت خروشه اعلام کرد که «ما همچنان به راه شهدا پایبند خواهیم بود و خون در مقابل خون خواهد بود و شکی در این نیست که انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت».

عبدالفتاح حسین خروشه اسیر آزاده 49 ساله فلسطینی که مجری عملیات شهادت طلبانه اخیر در شهرک حواره در جنوب نابلس بود، در درگیری‌های مسلحانه امروز در اردوگاه جنین به شهادت رسیده است. خروشه از مجاهدان گردان‌های قسام در اردوگاه جنین بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha