۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85050316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح بهداشتی رفاهی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بجنورد- ایرنا- سه طرح هتلینگ و ساخت انبار بیمارستان ثامن الائمه(ع) تامین اجتماعی بجنورد امروز(سه شنبه) به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هتلینگ بخش جراحی، ساخت و تجهیز آی سی یو، ساخت و تجهیز آشپزخانه صنعتی بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد از جمله طرح هایی بود که امروز به صورت همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

دکتر سعید صدرمنش افزود: برای اجرای طرح هتلینگ بخش آی سی یو ۱۱ میلیارد تومان، جراحی ۱۰ میلیارد تومان و برای ساخت و تجهیز آشپزخانه صنعتی این مرکز درمانی نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هتلینگ در راستای بهسازی، نوسازی و توسعه فضاها و تجهیزات پزشکی بخش های مختلف بیمارستان انجام می شود و تاکنون هتلینگ بیشتر بخش های این بیمارستان به پایان رسیده است.

چهار طرح بهداشتی رفاهی در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

کلنگ زنی انبار دارو

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه گفت: ساخت انبار دارو در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز امروز آغاز شد که این مرکز نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: درمانگاه تخصصی در حال ساخت شهر بجنورد نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارد که امیدواریم در نیمه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

صدرمنش افزود: ساخت این درمانگاه تخصصی با زیر بنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد تومان از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان اداری و بخش های عمومی و خصوصی در ۲ طبقه دیگر مستقر می شوند.

بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد ۱۰۴ تخت است که با اجرای طرح های هتلینک به ۱۱۸ تخت رسیده است و با خروج درمانگاه تخصصی به ۱۶۰ تخت ارتقا خواهد یافت و روزانه بین ۸۰۰ تا هزار و ۱۰۰ بیمار در درمانگاه فعلی بجنورد برای دریافت خدمات سرپایی مراجعه می کنند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند و بیش از ۳۵۰ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، مراسم «افتتاح بیمارستان هدایت تهران و همچنین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۶۰ طرح بیمه‌ای و درمانی در ١٨ استان کشور» روز سه‌شنبه (١۶ اسفندماه) در محل بیمارستان هدایت و با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha