۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85048107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقدامات سربازان گمنام جهادی است

رشت- ایرنا- فرمانده سپاه قدس گیلان؛ سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) و تمامی نیروهای امنیتی را بازوهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواندو گفت: بسیاری از اقدامات این سربازان در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان گمنام ولی جهادی است.  

به گزارش ایرنا، محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اقدامات سربازان گمنام یادآور روزهای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: نیروهای امنیتی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه نقش ارزنده‌ای در ایجاد آرامش جامعه دارند.

وی بیان کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در ایام اغتشاشات گیلان خوش درخشیدند و امنیت را در جامعه برقرار کردند و در سریع‌ترین زمان ممکن بسیاری از لیدرهای آشوب‌ها شناسایی و بازداشت شدند که این امر از تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گیلان حکایت دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری را توجه به فریضه قطعی جهاد تبیین اعلام و اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نیز زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) است و سربازان گمنام باید این فرصت را مغتنم شمرده و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند.

عبدالله‌پور بر لزوم توجه به افزایش صبر و استقامت در بین آحاد مردم به ویژه در بین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان تاکید و خاطر نشان کرد: اگر سربازی امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری را پذیرفتیم باید گوش به فرمان رهبری بوده و از ایشان تبعیت کنیم زیرا مسیر رستگاری اجرای همین مهم است.

هدف دشمن از القای نا امنی در کشور متاثر کردن عواطف دختران دانش آموز است

استاندار استان گیلان هم در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان با قدردانی از اقدامات این سربازان جان بر کف اظهار کرد:وجود شما موجب ایجاد امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اسدالله عباسی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند از هر طریقی امنیت کشور را خدشه دار کنند و برای القای نا امنی در کشور سناریوهای مختلفی دارند، گفت: دشمن تلاش می کند با القا و تحت تاثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر بر روی جامعه و نظام آموزشی تاثیر منفی بگذارد.

وی به نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان مردم و نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: سربازان گمنام با اخلاص و  صداقت، متعهدانه و دلاورانه در مقابل هجمه‌های دشمن جانفشانی کرده و با رصدهای هوشمندانه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

استاندار با تاکید بر لزوم توجه به اقدامات جهادی سربازان گمنام تصریح کرد:اقداماتی که  این عزیزان انجام می‌دهند بی نظیر است به طوری که در راه تحقق امنیت در کشور و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنند.

به گفته وی، سربازان گمنام به قدری وظیفه شناس و امانت دار هستند که مقام معظم رهبری آنان را بازوان انقلاب اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از اغتشاشات به صورت علنی و میدانی به دنبال جنگ شناختی است، تصریح کرد: استکبار آنقدر در امپراطوری خبری و دروغ پردازی تبحر دارد که بسیاری از اقدامات فتنه انگیزانه خود را به گردن نظام  اسلامی می‌اندارد که نمونه بارز آن مسمومیت برخی از دانش آموزان در مدارس بوده است که سرمنشاء آن توسط سربازان گمنام امام زمان در حال شناسایی است.

وی در پایان سخنرانی با اشاره به برنامه‌های دولت برای کاهش فشار اقتصادی به مردم بیان کرد:مردم در حوزه اشتغال، اقتصاد و تولید با مشکل مواجه هستند و البته  دولت بیکار ننشسته و اقداماتی را در دستور کار دارد که به زودی با تحقق آن ها باری از دوش مردم برداشته خواهد داشت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مردمی کردن اقتصاد در کشور بیان کرد: مبنای اقتصاد کشور باید واقع بینانه باشد و لازمه انجام این کار مردمی کردن اقتصاد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha