۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85037264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی یک واحد آموزشی خیرساز در رفسنجان آغاز شد

کرمان- ایرنا- کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز ولیعصر "عج" رفسنجان امروز "چهارشنبه" با اعتباری بیش‌ از ۷۲ میلیارد ریال با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی این مدرسه خیرساز، افزود: مدرسه‌سازی مهمترین و اثربخش‌ترین کار خیر است که آثار و پاداش آن برای همیشه تاریخ برای خیران ماندگار خواهد.

رضا رضایی با اشاره به شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی در کرمان به همت خیران اظهار داشت: از دیماه سال گذشته تاکنون عملیات ساخت ۶۳ مدرسه در این استان به همت خیران آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان از اختصاص یکهزارو ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام در سفر ریاست جمهوری به کرمان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی آینده بیش از یکهزار کلاس درس در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در کرمان با اعتباری بیش‌ از ۶۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد و افزود: خرید تجهیزات کارگاهی و آموزشی با اعتباری بیش‌ از ۲۲ میلیارد تومان از شرکت‌های دانش‌بنیان استان تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز ولی عصر «عج» در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۷۵ متر مربع و اعتباری بیش‌ از ۷۲ میلیارد ریال به زمین زده شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha