علمای شیعه و سنی گلستان عامل اصلی کناره‌گیری مردم از صف اغتشاش‌گران بودند
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: علمای شیعه و سنی استان عامل اصلی بیداری و بصیرت مردم و به‌خصوص جوانان در کناره‌گیری از صف اغتشاشات اخیر و ناکام‌گذاشتن توطئه دشمنان بودند.

به گزارش ایرنا، سردار علی ملک شاهکوهی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور با عنوان همایش ملی تقریب مذاهب و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان اظهار کرد: اگر چه آتش این آشوب‌ها با هوشیاری مردم و مسوولان خاموش شد اما از بین بردن فتنه اغتشاشات اخیر به معنای دست کشیدن دشمنان از واردکردن آسیب به ایران نیست .

وی بیان کرد: تردیدی وجود ندارد که دشمنان داخلی و خارجی در پی برنامه‌ای دیگر برای توطئه علیه ایران هستند و خود را برای فتنه‌انگیزی در آینده آماده می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: راه مقابله با توطئه دشمنانان، حفظ هوشیاری و بصیرت و گام برداشتن در راه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

سردار ملک‌شاهکویی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و این حضور حماسی را نشانه‌ دیگری از عمق علاقه مردم به انقلاب و جمهوری اسلامی و عامل خنثی‌شدن توطئه دشمنان دانست.

اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور با عنوان همایش ملی تقریب مذاهب و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی به مدت ۲ روز در گرگان برگزار می‌شود و در آن ۲۰ شخصیت داخلی و خارجی سخنرانی خواهند داشت و ۱۲ اثر پژوهشی نیز رونمایی می‌شود

چهار روحانی و مُفتی رده بالا از روسیه، مُفتی اعظم قزاقستان، مُفتی اعظم قرقیزستان و بسیاری از علمای داخلی و خارجی در این اجلاس حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha