۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85027660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

NBA؛ برتری دنور با درخشش جوکیچ

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85027660
NBA؛ برتری دنور با درخشش جوکیچ

تهران- ایرنا- رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA در شرایطی دنبال شد که دنور با درخشش جوکیچ برابر شارلوت به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز ۹ دیدار برگزار شد که در نخستین بازی فیلادلفیا با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۸ تیم بروکلین نتس را شکست داد. در این بازی، بهترین زوج شرق یعنی جوئل هنس امبید و جیمز هاردن به ترتیب ۳۷ و ۲۹ امتیاز کسب کردند، جوئل امبید نیز امتیازآورترین بازیکن تیمش و میدان بود.

در دیگر دیدار برگزار شده، دنور ناگتس با درخشش جوکیچ و کسب ۳۰ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۱۰ اسیست، تیم شارلوت هورنتس را با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۵ شکست داد، جوکیچ بیستمین تریپل دابل فصل خود را در این بازی ثبت کرد.

میامی‌هیت با نتیجه نزدیک ۱۰۷ بر ۱۰۳ تیم جوان اورلاندو مجیک را در وقت اضافه شکست داد، در این بازی جیمی باتلر ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ اسسیت و تایلر هیرو ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ اسیست را برای میامی کسب کردند.

واشنگتن ویزاردز ۱۲۷ بر ۱۱۳ ایندیانا پیسرز را مغلوب کرد تا انتقام شکست قبلی را از این تیم بگیرد. آتلانتا هم ۱۲۵ بر ۱۰۶ سن آنتونیو اسپرز را برد، در این بازی کلدون جانسون ۲۵ امتیاز برای سن آنتونیو و دی آندره هانتر ۲۴ امتیاز برای آتلانتا کسب کردند. در سایر بازی‌ها نیویورک‌نیکس ۱۲۶ بر ۱۲۰ یوتا را مغلوب کرد و کلیولند کاوالیرز ۹۷ بر ۸۹ شیکاگو بولز را برد. گلدن استیت وریرز نیز ۱۰۳ بر ۱۰۹ مغلوب لس آنجلس لیکرز شد.

در آخرین بازی نیز تیم‌های ساکرامنتو کینگز و دالاس ماوریکس به مصاف هم رفتند که در وقت اضافه، ساکرامنتو کینگز ۱۹ بر ۱۴ پیش افتاد و در نهایت تیم دالاس را با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۲۸ شکست داد. کایری اروینگ، گارد رأس شناخته شده دالاس که در کارنامه خود یک قهرمانی ان‌بی‌ای، ۸ بار حضور در دیدار آل استار و یک مدال طلا و لوکا دانچیچ به ترتیب ۲۸ و ۲۷ امتیاز کسب کردند. در این بازی، دی آرون فاکس ۳۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ اسیست را به نام خود ثبت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha