۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85027282
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در کرانه باختری + فیلم

تهران-ایرنا- منابع فلسطینی عصر امروز شنبه از شهادت یک جوان فلسطنی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک «سلفیت» در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد که «مثقال سلیمان عبد الحلیم ریان» ۲۷ ساله به ضرب گلوله یک شهرک نشین صهیونیست از ناحیه سر زخمی شد و به شهادت رسید.

طبق اعلام منابع محلی، همچنین شمار قابل توجهی از شهرک نشینان تندرو به کشاورزان فلسطینی در غرب شهرک «قراوه بنی حسان» در سلفیت حمله کردند.

این حمله درحالی انجام شده است که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا با هدف حمله به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و شهر اشغالی قدس به بهانه تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست دستور داد تا مجوز حمل سلاح برای این شهرک نشینان هر ماه به پنج برابر افزایش یابد.

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی دستور داد تا مجوز حمل سلاح شخصی شهرک نشینان از حدود ۲ هزار به ۱۰ هزار در ماه به ویژه برای شهرک نشینان در کرانه باختری افزایش یابد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی بویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha