ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز سپهبد شهید سلیمانی در ماهان آغاز شد

کرمان - ایرنا - کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر محی آباد از توابع ماهان امروز (چهارشنبه) در هشتمین روز از دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در شهر محی آباد از توابع منطقه ماهان به زمین زده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۴۹ مدرسه در این استان در یک سال اخیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه به همت خیرین در کرمان نهضت مدرسه سازی ایجاد شده است.

رضا رضایی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان از اختصاص یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام در سفر یاست جمهوری به این استان خبر داد.

رضایی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۴۰۸ کلاس درس در ایام الله دهه مبارک فجر در کشور گفت: ۱۰ درصد پروژه های آموزشی افتتاح شده در دهه مبارک فجر در سطح کشور متعلق به استان کرمان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فضای آموزشی یکی مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است گفت: استاندارد سازی فضای آموزشی در سطح استان متناسب با معماری ایرانی اسلامی یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش استان است.

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهر محی آباد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۸۰ متر مربع به زمین زده شد.

هزینه ساخت این مدرسه خیرساز بیش از هفت میلیارد تومان است که با مشارکت مردم این شهر و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان پرداخت خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha