۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85024044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 استاندار : کشاورزی البرز به سمت دانش بنیان سوق داده شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به نقش موثر طرح های دانش بنیان در توسعه کشاورزی بر سوق دادن کشاورزی استان به سمت دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۵۷ طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: کشاورزی دانش بنیان با دستاوردهای فراوانی همراه است که این امر نباید نادیده گرفته شود.

وی به اهمیت برخی پروژه های گشایشی ساوجبلاغ اظاره کرد و گفت : واحد گلخانه ای تولید گل های تزیینی در ساوجبلاغ و آغاز عملیات اجرایی یک گلخانه در روستای قاسم آباد بزرگ بارقه امیدی برای تحول در کشاورزی البرز است.

عبداللهی با اشاره به ضرورت توسعه کشت گلخانه ای اظهار کرد: به واسطه توسعه کشت گلخانه ای صرفه جویی در مصرف آب، اشتغالزایی، افزایش بهره وری حاصل می شود.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیش از ۴۰۴ طرح در استان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان با اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 استاندار : کشاورزی البرز به سمت دانش بنیان سوق داده شود

امروز درشهرستان ساوجبلاغ ۵۷ پروژه عمرانی با ۲۲۰ نفر اشتغالزایی و اعتباری حدود ۹۲۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار البرز امروز پس از غبار روبی مزار مطهر شهدای ینگه امام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با خانواده شهیدان رضایی و مومنی در ساوجبلاغ دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha