۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85021622
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی با جعل عنوان دولتی در کرمان

کرمان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: کلاهبرداران با جعل عنوان یکی از ادارات دولتی، برای دریافت سهمیه روغن بیش از ۲ میلیارد تومان از یکی از بازاریان شهر کرمان دریافت کردند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از واریز وجه به حساب کلاهبرداران مشخص شد این اقدام کاملا کلاهبرداری و با غصب عنوان نماینده اداره صمت بوده است.

وی با اشاره به وقوع چند مورد کلاهبرداری و دریافت وجه از کسبه و بازاریان با جعل عنوان نماینده برخی ادارات در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در بررسی برخی پرونده های اخیر مشخص شد کلاهبرداران طی تماس تلفنی ضمن معرفی خود به عنوان نماینده برخی ادارات از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، درخواست معرفی فردی را به عنوان نماینده برای اخذ سهمیه برخی مواد خوراکی و مصرفی ارائه می دهند و از این طریق با فریب تجار و کسبه از آنان وجوه زیادی دریافت و اقدام به فرار می کنند.

وی در ادامه از شهروندان و کسبه خواست: هیچگاه به درخواست افراد ناشناس برای انجام امور تجاری، مالی و اداری، وجهی را به حساب های اعلامی از سوی آنان واریز نکنند و قبل از هر اقدامی از صحت موجودی اجناس و هویت واقعی افراد طرف معامله اطمینان حاصل کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha