۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85017912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ کلاس درس در همدان به بهره برداری رسید

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85017912
۱۶۵ کلاس درس در همدان به بهره برداری رسید

همدان- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان گفت: ۱۵ طرح در قالب ۱۶۵ کلاس درس و اتاق در استان همزمان با دهه فجر و در آیینی به صورت ویدئوکنفرانسی با رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید شیرازیانی در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: در حضور رییس جمهور امروز یک هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی سراسر کشور به بهره برداری رسید که ۱۵طرح آن متعلق به استان همدان بود.

وی اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و در فضای ۱۷ هزار و ۸۹۳ متر مربع بنا شده است.

شیرازیانی تصریح کرد: از این تعداد طرح، ۶ پروژه با مساحت هفت هزار و ۱۷۰ متر مربع فضای فیزیکی در قالب ۸۱ کلاس درس مربوط به شهرستان همدان است.

۱۶۵ کلاس درس در همدان به بهره برداری رسید

وی با اشاره به افتتاح پروژه مدرسه اتیسم در همدان، بیان کرد: این پروژه با همکاری بنیاد برکت ساخته شده و ۲ هزارمین پروژه ویژه سطح کشور محسوب می‌شود و تمبر ویژه ای برای افتتاح آن چاپ شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی در فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع آماده شده که بنیاد برکت ۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته است.

۱۶۵ کلاس درس در همدان به بهره برداری رسید

وی در رابطه با سایر پروژه‌ها، عنوان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه حیات طیبه میرسیدعلی با مساحت ۲ هزار و ۵۶۵ متر مربع و با اعتبار ۹ میلیارد تومان، مدرسه ۱۰ کلاسه دیزج در یک هزار و ۵۰ متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد تومان، مقاوم سازی مدرسه یکن آباد در ۷۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد تومان، مدرسه ۹ کلاسه شورین در یک هزار و ۵۰ متر مربع با اعتبار پنج میلیارد تومان و مدرسه سه کلاسه سیمین ابرو در ۳۰۵ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مهمترین پروژه‌های بهره برداری شده در دهه فجر است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر، در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به شهرستان ری، با حضور در شهر فشافویه، مدرسه «رضا گل‌نراقی» این شهر را افتتاح کرد.

این مدرسه ۲۲ کلاسه با مشارکت دولت و خیّران مدرسه‌ساز، در ۳۲۰۰ متر زیربنا با ۵ آزمایشگاه و کارگاه به بهره‌برداری رسید.

همچنین از طریق ارتباط تصویری با سراسر کشور در حضور آیت‌الله رئیسی و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، به صورت همزمان یک هزار و ۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی با پنج هزار و ۱۶۴ کلاس درس در ۳۱ استان به بهره‌برداری رسید.

از این یک هزار و ۱۰۰ طرح آموزشی، ۵۸۲ پروژه از محل منابع دولتی و ۵۱۸ پروژه هم از محل منابع مشارکتی ساخته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha