۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85016320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: دشمنان تاب دیدن اقتدار نظام اسلامی را ندارند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان تاب دیدن نظام اسلامی را ندارند به گونه ای هر روز با یک دسیسه سعی در تضعیف این انقلاب دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور در میدان شهید بجنورد اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان از هر ابزاری برای تضعیف نظام اسلامی بهره گرفتند و هر بار با یک ترفندی سعی در ناامیدی مردم داشتند.

وی افزود: ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کردند و بعد تحریم ها گسترده و اخیرا نیز اغتشاشات را در کشور ایجاد کردند اما هیچگاه به رویای خود نخواهند رسید زیرا که این نظام اسلامی ریشه در باورهای مردمی دارد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: مردم برای پیروزی این انقلاب و حفظ آن جوانان خود را فدا کرده اند و با حضور در حماسه های گوناگون پشتیبیانی خود از نظام و رهبری را به اثبات رسانده اند.

امام بجنورد تصریح کرد: به لطف خدا و همراهی همیشگی مردم، دشمنان در اغتشاشات نیز به اهداف باطل خود در سرنگونی نظام نرسیدند و دست به اقدام نابخردانه تحریم سپاه پاسداران زدند تا حداقل با این حربه ضربه ای به نظام وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با اقتدارتر از گذشته تاکنون مسیر پیشرفت را طی کرده است و همچنان با اقتدار در صحنه حضور دارند و مکاتب پوشالی غربی از بین خواهد رفت.

امام جمعه بجنورد: دشمنان تاب دیدن اقتدار نظام اسلامی را ندارند

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان های انقلاب است، گفت: باید همه مدیران و دلسوزان انقلاب از این فرصت بوجود آمده برای تبیین اهداف انقلاب استفاده کنند تا جوانان ما از زحمات پیروزی انقلاب آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: همچنین در حالی که دشمن درصدد ناامیدی جوانان از نظام و انقلاب است باید دستاوردهای این نظام تبیین شود اینکه از کجا به کجا رسیدیم.

همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، مسوولان نظامی و انتظامی، علمای سنی ترکمن و حضور پرشور مردمی در میدان شهید بجنورد نواخته شد.

اجرای سرودهای انقلابی دانش آموزان و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به کشور در خراسان شمالی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha