۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 5307
کد خبر: 85015830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشان‌دادن قوت‌ها و رفع ضعف‌ها

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۰
کد خبر: 85015830
غلامحسین اسلامی‌فرد
نشان‌دادن قوت‌ها و رفع ضعف‌ها

تهران- ایرنا- انقلاب اسلامی ایران نه در بیان محبان و علاقمندان‌اش بلکه در بیان و نظر مخالفانش نیز، تحولی عمیق با ابعادی بسیار دامن‌گستر و اثرگذار در ایران، منطقه و فضای بین‌الملل به شمار می‌آید.

کافی است نگاهی کوتاه و روزانه به رسانه ها و بنگاه های خبری غرب، خروجی دانشگاه ها و اندیشکده های پرشمار آنها بیاندازیم، خواهیم دید که انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران به عنوان یک موضوع و مسئله همواره مورد توجه و دقت بوده است. این تازه ذره ای کوچک از توجه دشمنان انقلاب اسلامی است و بسیارند ملت ها، گروه ها، احزاب و متفکرانی که ضمن ابراز علاقمندی انقلاب اسلامی، همیشه نیم نگاهی به تحولات جمهوری اسلامی ایران داشته و می کوشند تا راه چهل و چهارساله ایران انقلابی را مورد بازخوانی و بازبینی و تحلیل قرار دهند.
استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب، همه منافع و مطامع مادی خود را از دست رفته یافت، از همان آغاز به فتنه گری و توطئه پرداخت تا به خیال باطل خویش بتواند آن را متوقف، منحرف و در نتیجه به شکست بکشاند اما انقلاب اسلامی با عنایات خداوند و رهبری خردمندانه و به پشتوانه حمایت و حضور مردم در صحنه های مختلف همچنان با قدرت و قوت مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می کند .
اکنون که چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی از پس سالها موفقیت ها، پیروزی ها، پیشرفت ها و البته تحریم ها، فتنه ها و سنگ اندازی ها می گذرد، انبوهی از بدخواهان و دشمنان با هر آنچه در دست دارند، می کوشند تا مردم را ناامید و خسته و یاران و یاوران انقلاب اسلامی ایران را ناتوان و شکست خورده نشان دهند. اگرچه مشکلات به سبب برخی ناکارامدی ها، تحریم های غربی و... گریبان گیر ملت شده است و چرخه پیشرفت ایران را با کندی مواجه ساخته اما این گمان و تصویرسازی که دشمنان برده و ساخته اند، با واقعیت میدانی ملت بزرگ ایران کاملا مغایر است.

ملت انقلابی ایران هنوز هم پای کارند، هنوز امیدوار و استوار پای آرمان های و اصول انقلاب خویش ایستاده اند. ملت ایران با تدبیر، بصیرت و درایت خود انبوهی از فتنه را خنثی کرده و پشت سر گذاشته و بر خلاف تصورات بدخواهان مسیر روشن فردا و فرداهای خود را یافته و می پیماید. چهل و چهار سال گذشته و آرزوی ناکامی و شکست انقلاب اسلامی ایران را بسیاری از دشمنان یا با خود به گور برده اند و در سال های آخر عمر خود هستند و دم از عمر کوتاه این انقلاب بزرگ می زنند. اکنون که به نیمه راه دهه پنجم این انقلاب رسیده ایم باید دلسوزانه راه رفته را بنگریم. نقد و بررسی کنیم. با تکیه و توجه به جهاد تبیین ، نقاط قوت را بشناسیم و به بهترین نحو آنها را معرفی کنیم و بر نقاط ضعف انگشت بگذاریم و آنها را اصلاح کنیم. راه آینده انقلاب اسلامی ایران از چنین مسیری معین و روشن می شود. تبیین قوت ها و رفع قاطعانه ضعف ها.
با حفظ جهت گیری الهی و پاسداری از ارزشهای متعالی آن و نیز حضور در صحنه با روحیه تسلیم ناپذیری در پرتو اتحاد و وفاق ملّی پویایی و مانایی انقلاب تضمین خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha