سردار رادان: حاصل فتنه‌انگیزی‌های دشمنان چیزی جز بی‌آبرویی آنان نیست

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: همواره به دشمن دیکته کرده‌ایم که فردا آماده‌تر از امروز خواهیم بود و در هر توطئه و فتنه‌انگیزی که توسط دشمن صورت گرفته، حاصلش برای آنان یاس، ناامیدی و بی‌آبرویی و آنچه نصیب نیروهای انقلابی اعم از بسیج و نیروی انتظامی شده، افتخار و شرف بوده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران اظهارداشت: انجام ماموریت و وظیفه در فرماندهی انتظامی حساسیت خاص و منحصر به فردی دارد؛ این حساسیت دلایل مختلف دارد و به واسطه این دلایل ویژگی‌های مختلف نیز نقش دارد تا ماموریت بزرگ انتظامی حاصل شود.

وی افزود: ابزار و شیوه‌های جدیدی که امروز دشمن در جنگ شناختی بکار می‌برد، همه دلیل این است که حساسیت نقش انتظامی صدها برابر شده است.

رادان تاکید کرد: دشمن باید این را بداند که هر بار بخواهد خدشه‌ای به نظام و ملت ما وارد کند، جز بی‌آبرویی چیزی نخواهد داشت.

وی افزود: مسیر مقابله با دشمن مهیا نخواهد شد جز خدمت بی منت به مردم و این خدمات بی منت رضایت خدا را حاصل خواهد کرد. شک نکنید که این خدمتِ به شرط‌ها و شروط‌ها مسیر سخت و پر پیچ و خم آخرت را سهل می‌کند. این ویژگی در تهران بزرگ ظهور و بروزش بیشتر از دیگر نقاط خواهد بود زیرا نقطه اصلی هدف دشمن است و هر چیزی در تهران اجرا شود برای دیگر نقاط کشور نیز الگو خواهد بود. به همین خاطر فرماندهانی باید در این جا قرار گیرند که ویژگی ١٠٠ درصدی داشته باشند.

رادان ادامه داد: شهادت می دهم که در طول ٦ سال کار سخت انتظامی در تهران بزرگ، سردار رحیمی ماموریت خود را با ظرافت و اقتدار پیش برد چون اقتدار جزو لاینفک ماموریت ما در فرماندهی انتظامی است.

وی افزود: رأفت و مهربانی دو بال فرماندهی انتظامی است و سردار رحیمی هم این چنین بود و اینچنین انجام داد. در مدت خدمت وی اخیرا شاهد اتفاقاتی بودیم که با اقتدار و تلاش پلیس تبدیل به فضای آرامش شد در حالی که اتفاقات یکی از دیگری سخت‌تر و پیچیده‌تر بود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی به جابه جایی فرماندهان انتظامی اشاره کرد و گفت: فردی نام آشنا و مشرف به شرایط برای ماموریت با توجه به حساسیت تهران بزرگ انتخاب شد و قرعه به نام سردار محمدیان افتاد. سردار محمدیان باید بتواند در ادامه راه سردار رحیمی مسیری جهشی و توام با رافت و رضایت مردم و البته موارد معیشتی نیروهای تحت امر را در پیش گیرد زیرا مقام معظم رهبری تاکید فرمودند توجه ویژه به معیشت و شأن کارکنان و انجام اقدامات پیش‌دستانه در جلوگیری از توطئه دشمن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha