۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85012245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش عربستان به عملیات استشهادی قدس اشغالی: هدف قرار دادن غیرنظامیان محکوم است!

تهران-ایرنا- دولت عربستان در واکنش به عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی اعلام کرد که ریاض «هدف قرار دادن غیرنظامیان را محکوم می‌کند».

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، پس از امارات و ترکیه، حالا این بار وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در مورد تحولات قدس اشغالی، عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان را محکوم و اعلام کرد که ریاض هرگونه هدف قرار دادن غیرنظامیان را محکوم و بر لزوم توقف حملات، احیای روند صلح و پایان دادن به اشغالگری تأکید می‌کند.

وزارت خارجه عربستان همچنین درباره کشیده شدن درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها به سمت وضعیت خطرناک‌تر هشدار داد.

منابع رژیم صهیونیستی امروز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند.

این دومین عملیات استشهادی ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس به شمار می‌رود.

شب گذشته نیز شهر قدس اشغالی شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در شهر جنین در کرانه باختری بود.

در جریان این عملیات مبارز فلسطینی، ۷ شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

پیش تر وزارت خارجه ترکیه و امارات متحده عربی نیز در بیانیه‌هایی، عملیات استشهادی جمعه شب در شمال قدس را که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست منجر شده است، محکوم کرده بودند.

 سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی بیانیه وزارت خارجه کشورهای امارات و ترکیه درباره عملیات جمعه در قدس اشغالی را تقبیح و اعلام کرد که «این مایه تاسف است که وزارت‌های خارجه امارات و ترکیه عملیات قهرمانانه قدس را "تروریستی" توصیف می‌کنند، چراکه این همان توصیفی است که رژیم اشغالگر استعمارگر و آمریکا از آن استفاده می‌کنند».

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha