حمیسی: پرونده متخلفان مدرسه فوتبال به قوه‌قضائیه هم ارسال می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات غیراخلاقی در یکی از مدارس فوتبال مشهد گفت: علاوه بر برخورد کمیته اخلاق، پرونده متخلفان به قوه‌قضائیه هم ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، هفته پیش بود که اتفاقات غیراخلاقی و تعرض به ۱۵ نونهال در یکی از مدارس فوتبال مشهد خبرساز شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. اتفاقی که سبب شد حمید سجادی وزیر ورزش دستور رسیدگی صادر کند و حراست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی مامور شد با همکاری یکی از نهادهای امنیتی گزارشی را در این زمینه آماده کند.

مسئولان فدراسیون فوتبال هم به اتفاقات یکی از مدارس فوتبال مشهود ورود کرده‌اند و تحقیقات ویژه برای برخورد با متخلفان آغاز شده است.

محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: پس از اطلاع این ماجرا، حراست و کمیته اخلاق فدراسیون به این مسئله ورود کرده‌اند و تحقیقات شروع شده است.

حمیسی افزود: برای رسیدگی به این پرونده با خانواده‌های نونهالان در حال صحبت هستیم تا زوایای این اتفاق غیراخلاقی روشن شود.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: قرار است علاوه بر برخورد با متخلفان توسط کمیته اخلاق و انضباطی، پرونده این اتفاقات به قوه‌قضائیه نیز ارسال شود تا این افراد در دستگاه قضا نیز مجازات شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha