بهبود وضعیت معیشت مردم از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم با رویکرد تقویت قدرت خرید  خانوارها از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است.

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: بهبود معیشت مردم بویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر خواسته اصلی نمایندگان از دولت است که در لایحه بودجه به آن توجه شده است.

طهماسبی بیان داشت: در این ارتباط دولت در لایحه بودجه سال آینده علاوه بر پیش بینی ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو در نظر گرفته است که باید این منابع به درستی مدیریت شوند تا رضایت مردم را فراهم کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار آن شد که اقشار آسیب پذیر جامعه در دریافت حمایت های دولت و یارانه در اولویت قرار گیرند تا آثار پرداخت یارانه ها در سفره آنان دیده شود.

نماینده مردم استهبان در مجلس یکی از راههای کمک به اقتصاد کشور و بخصوص اقشار کم درآمد را تدوین یک بودجه متعادل و بدون کسری عنوان کرد و گفت: از مجلس و دولت انتظار می رود در تدوین و تصویب این لایحه تعادل در منابع و مصارف را رعایت کنند.

طهماسبی تعامل و دولت و مجلس برای تدوین و تصویب لایحه بودجه به عنوان سند دخل و خرج کشور را مفید و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی تعامل دولت و مجلس برای اتمام لایحه بودجه یک ضرورت است که در سایه آن می توان به افزایش امید آفرینی در جامعه کمک کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha