۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84999160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش نسبی دمای هوا در خراسان جنوبی تا روز چهارشنبه

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: دمای هوا در این استان تا روز چهارشنبه افزایش نسبی دارد و دوباره تا اواسط هفته آینده کاهش دما را خواهیم داشت.

جواد نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته برای چهارمین شب متوالی تمامی ۱۵ ایستگاه‌ هواشناسی خراسان جنوبی دمای زیر صفر را ثبت کردند و شهرستان قاینات با ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقطه استان بود.

وی اظهار داشت: کمینه دما در شهرستان‌های استان طی شبانه‌روز گذشته بین منفی ۲ و منفی ۱۲ درجه سانتیگراد به ثبت رسید و در ۲۴ ساعت گذشته دهسلم نهبندان با بیشینه ۱۲ درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه ثبت شد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: نوسانات دمایی بیرجند نیز در این مدت بین هفت و منفی هفت درجه سانتیگراد بوده است.

وی درباره فعالیت سامانه بارشی جدید در خراسان جنوبی گفت: امشب در برخی نقاط شمال شرق استان بارندگی پراکنده پیش‌بینی می‌شود و از روز سه‌شنبه تا عصر چهارشنبه نیز بارش برف و باران را در نیمه جنوبی و قسمتی از بخش مرکزی خواهیم داشت.

با ورود موج سرما به کشور و استان طی روزهای اخیر دمای هوا تا ۲۰ درجه زیر صفر هم در خراسان جنوبی کاهش یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha