۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبر: 84995621
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بارش باران در جنوب کرمان با تخریب منزل مسکونی و یک کشته

کرمان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارش باران در این استان گفت: تخریب یک باب منزل مسکونی در جریان بارندگی در شهرستان منوجان یک فوتی برجا گذاشت.

محمد امیرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله پس از اعلام صبح امروز (چهارشنبه) نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، تیم شعبه شهرستان منوجان به صحنه حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر از ساعت ۷:۳۰ امروز عملیات امدادرسانی به این فرد را آغاز کردند و در نهایت این فوتی با همکاری عوامل حاضر در صحنه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه آبگرفتگی منزل مسکونی نداشته ایم عنوان کرد: اما به صورت موردی کپرهایی در حاشیه روستاهای شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب دچار آبگرفتگی شدند که با حضور تیم های عملیاتی هلال احمر ارزیابی و توزیع نایلون به ساکنان آنها صورت گرفت.

به گزارش ایرنا بارش باران و برف از روز گذشته در نقاط مختلف استان کرمان گزارش شده است که در بیشتر شهرها با آبگرفتگی معابر نیز همراه بوده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha