۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84988865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیزات کارگاه های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام فرسوده است

ایلام - ایرنا - سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: تجهیزات کارگاه های این دانشگاه فرسوده و قدیمی هستند و تجهیز و بروزرسانی تجهیزات این کارگاه ها نیازمند تخصیص اعتبارات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نظری روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: آموزش های مهارتی باعث کارآفرینی برای دانشحویان و فارغ التحصیلان می شود.

وی افزود: مهارت همراه با دانش کار از مهمترین نگاه های آموزشی به دانشجویان در این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام یادآور شد: میانگین ۶۰ تا ۷۰ درصد واحدهای درسی این دانشگاه عملی محور و در کارگاه های آموزشی است.

نظری اضافه کرد: از بین ۱۸۰ دانشگاه سطح کشور ۲ دانشگاه دختران و پسران در استان ایلام با یک هزار و ۴۰۰ دانشجو فعال است.

وی ادامه داد: این دانشجویان در رشته هایی چون حسابداری، معماری، صنایع شیمیایی، طراحی دوخت، عمران، مکانیک و پالایشگاه گاز در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام تاکید کرد: اگر آموزش های مهارت محور دانشگاه های فنی و حرفه ای درست عملیاتی شود، زمینه اشتغال زایی و حتی کارآفرینی توسط این دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی فراهم می شود.

نظری اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات این دانشگاه کمبود نیروی انسانی است که از ۱۷۰ چارت تعریف شده تنها دارای حدود ۴۰ نفر نیرو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha