پنج فرصت سرمایه‌گذاری شهری در شیروان مصوب شد

بجنورد- ایرنا- شهردار شیروان گفت: طی هفته اخیر، پنج فرصت سرمایه گذاری شهرداری شیروان با مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر مصوب شد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، عین الله احمدی در هشتمین جلسه شورای اداری شیروان اظهار کرد: اولین جلسه پنج طرح زود بازده سرمایه گذاری با سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شده است که توسعه و تحول خوبی برای شهر رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: این طرح ها شامل زمین های واقع در کمربندی خاتم، شیرکوه و زمین مجاور پارک فرهنگ شهر است که هدف از سرمایه گذاری در این طرح ها، حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر از سرمایه گذاران، توسعه، اشتغالزایی و درآمدزایی شهر شیروان است.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: امسال از محل اعتبارات تبصره ۱۶، ۲۵۰ میلیارد ریال در بحث اشتغال این شهرستان اختصاص یافته است.

محسن توحیدی مقدم اظهار کرد: در مهرماه افزایش حقوق گروه های هدف بهزیستی توسط دولت در نظر گرفته شد که تا ۵۰ درصد افزایش یارانه را شاهد بوده ایم.

وی اضافه کرد: بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۴۷ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

دولت اسماعیل زاده فرماندار شیروان از افتتاح یک کمپ اضافه ماده ۱۶ در شهرستان شیروان برای سر و سامان دادن به معتادان متجاهر در یک ماه آینده خبرداد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha