اختلاف خانوادگی در میاندوآب منجر به قتل شد

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از وقوع یک فقره قتل خانوادگی در شهرستان میاندوآب خبر داد و گفت: در این حادثه مردی ۵۰ ساله با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی قاتل که به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود، در کمتر از ۶ ساعت پس از قتل شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: بدنبال وقوع یک فقره قتل با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه جرم در شهرستان میاندوآب، مشخص شد مقتول مردی ۵۰ ساله است که به علت ضربات چاقو مجروح و به علت شدت جراحات وارد شده، فوت کرده است.

سرهنگ شکری اضافه کرد: با بررسی سرنخ‌های به دست آمده و با اشراف اطلاعاتی پلیس و طی یک عملیات منسجم، قاتل دستگیر و در بازجویی‌ها، علت و انگیزه این قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام کرد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از عموم مردم خواست همواره آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده و ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha