نساجی - صنعت نفت؛ نبردی برای تداوم امید و شادی در مازندران

ساری - ایرنا - تیم نساجی مازندران فردا (دوشنبه) در قائمشهر با آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال ایران تمام‌قد به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود تا علاوه بر ثبت بردی دیگر گام به گام به صدر جدول نزدیک‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استادیوم وطنی قائمشهر از ساعت ۱۵ فردا - دوشنبه ۲۸ آذر- محل برگزاری یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر است که بین دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود؛ دیداری که برای نساجیِ آماده و منسجمِ این روزها فرصت مناسب کسب بردی دیگر در این فصل محسوب می‌شود تا پس از شکست سه بر صفر مقابل آلومینیوم اراک و همچنین ۲ برد قاطع برابر فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در سه بازی اخیر خود، در لیگ برتر فوتبال ایران امتیاز خود را به عدد ۱۹ برساند.

با وجود آنکه صنعت نفت آبادان در قعر جدول ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد اما همیشه این تیم برابر نساجی حرف های زیادی برای گفتن داشته و در سه بازی قبلی این تیم برابر نساجی مازندران، یک برد و ۲ مساوی به دست آورد.

نساجی - صنعت نفت؛ نبردی برای تدوام امید و شادی در مازندران

مرور ماموریت‌های بزرگ مطهری

البته نساجی مازندران قبل از آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر ایران بازی های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشت و یک بار دیگر بعد از شکست استقلال در سوپر جام در حال پیدا کردن خود و نمایش شایسته در بازی های لیگ برتر است.

بعد از بازی سوپرجام نساجی برابر استقلال، نساجی به خوبی خود را بازیابی کرد و با نمایش خوب در بازی های لیگ برتر تا رده ششم جدول بالا آمد. یکی از نتایج خوب نساجی بعد از شکست در برابر استقلال پیروزی در برابر گل گهر در سیرجان بود.

نساجی در سوپر جام در برابر استقلال شکست خورد و جام را از دست داد، اما بعد از این بازی هم به نظر می رسد شاگردان حمید مطهری مسیر خوبی را در پیش گرفته اند. آنها روزهای گذشته تیم نوجوانان ایران را شکست دادند و پیش از این هم در ۲ دیدار دوستانه در ترکیه پیروز شدند و این نشان می دهد مهیای یک حضور دوباره و خوب در بازی های لیگ برتر هستند.

از نگاه موشکافانه حمید مطهری در کمپ تیم های ملی پیدا بود که او به دنبال یک فصل رویایی با نساجی در لیگ برتر است.

ساکت الهامی نساجی را در لیگ برتر نگه داشت و مهمترین افتخار این تیم در تاریخ حیاتش یعنی قهرمانی در جام حذفی را رقم زد اما حمید مطهری بعد از دست دادن سوپر جام می تواند دست به یک کار بزرگ بزند و آن هم کسب بهترین عنوان نساجی در تاریخ حضور در لیگ برتر است.

نساجی بهترین مقام را در لیگ برتر در فصل حضور رضا مهاجری و محمود فکری به دست آورد که نهم شد و نساجی حمید مطهری اکنون تیم ششم جدول به حساب می آید. تداوم این وضعیت موجب می شود تا بهترین مقام نساجی در لیگ برتر به نام حمید مطهری ثبت شود که اولین فصل تجربه سرمربیگری را در تیم مازنی پشت سر می گذارد.

شاگردان حمید مطهری که اخیرا یک اردوی آماده‌سازی در ترکیه داشتند و سه مسابقه تدارکاتی نیز برگزار کرده و یک تساوی و دو پیروزی به دست آوردند، روزهای گذشته هم در دیدار دوستانه برابر تیم جوانان ایران به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

نساجی مازندران با علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، عرفان گل‌محمدی، سعید غلامعلی‌بیگی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علی داوران، ایوب کلانتری، مسعود شجاعی، احسان قهاری و رضا جعفری بازی را آغاز کرد و برای تیم نوجوانان ایران هم با ترکیب آرشا شکوری، عرفان درویش‌عالی، علیرضا همایی‌فرد، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیرمحمد رزاق‌نیا، سمیر حبوباتی، ماهان صادقی، یعقوب براجعه، اسماعیل قلی‌زاده و رضا غندی‌پور وارد زمین شد.

نساجی - صنعت نفت؛ نبردی برای تدوام امید و شادی در مازندران

مسعود شجاعی، با انگیزه در سن ۳۸ سالگی

مسعود شجاعی اگر چه این فصل کمتر در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمده است اما هم چنان یکی از بازیکنان آماده تیم مازنی بشمار می رود و در مصاف دوستانه نساجی مازندران با تیم نوجوانان ایران در کمپ تیم های ملی مسعود شجاعی با یک ضربه زیبا دروازه تیم نوجوانان را باز کرد و در ادامه کریم اسلامی هم گل زد تا تیم نساجی در این بازی دوستانه ۲ بر صفر برنده شود.

مسعود شجاعی در سن ۳۸ سالگی هم چنان موثر و با انگیزه فوتبال بازی می کند و مشخص شد بی دلیل نیست که هنوز با خداحافظی از فوتبال کنار نیامده است. او فصل گذشته و بعد از جدایی ساکت الهامی از نساجی حاضر نشد، سرمربیگری موقت تیم نساجی را قبول کند چون می خواست به بازی ادامه دهد. اینکه مسعود شجاعی چه زمانی تصمیم به آویزان کردن کفش ها خواهد گرفت، مشخص نیست اما آنچه که از شواهد امر پیداست او می خواهد همچنان در ترکیب نساجی در لیگ برتر به میدان بیاید و شاید با این نمایش در شروع دوباره لیگ برتر مسعود شجاعی تبدیل به یکی از مهره های اصلی حمید مطهری شود.

جدا از ضربات فنی خوبی که او در جریان بازی می زند، پاس های خوبی می دهد که منجر به موقعیت گل می شود و اگر همانند دوران حضور در تراکتور در نساجی هم یکی از بازیکنان به جای مسعود شجاعی بیشتر بدود این بازیکن قادر است با تکیه بر تجربیات خود به حملات نساجی جهت دهد یا آنها را تبدیل به گل کند.

نساجی - صنعت نفت؛ نبردی برای تدوام امید و شادی در مازندران

اسلامی با ۳ گل آماده شروع مجدد لیگ

مهاجم نساجی با درخشش در دیدارهای تدارکاتی تیمش آماده منتظر از سرگیری بازی‌های لیگ برتر است. نساجی مازندران در اردوی ترکیه سه مسابقه دوستانه برگزار کرد و در ۲ دیدار موفق به کسب پیروزی شد که کریم اسلامی بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر در بازی‌های تدارکاتی هم بیشترین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

اسلامی که در فصل گذشته لیگ برتر هفت گل در لیگ برتر و ۲ گل در جام حذفی به ثمر رساند، امسال هم همین روند را در نساجی مازندران ادامه داده و توانسته تاکنون سه گل بزند و سه پنالتی بگیرد تا تیمش و حالا در تعطیلات طولانی مدت بازی‌ها نیز توانسته آمادگی بدنی خود را حفظ کند.

مهاجم با تجربه نساجی در دیدار تدارکاتی نساجی مازندران مقابل لیویا لتونی تک گل تیمش را به ثمر رساند و در مسابقه با تیم سوپر لیگی آنتالیا اسپور ترکیه نیز توانست هر دو گل را بزند تا به پیروزی دست پیدا کنند و با این عملکرد، نشان داد همچنان آماده است.

نساجی با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفته است و ۲۸ آذر در هفته دوازدهم مسابقات به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha