کاپلو: رونالدو استعداد مسی را ندارد

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق رئال مادرید با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌های رونالدو گفت: این رفتارها به خاطر بالا رفتن سن وی است. این بازیکن مانند مسی، استعداد مواجه با برخی از مشکلات ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتبال با نتیجه ۶ بر یک برابر سوئیس به برتری رسید. کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم پرتغال از روی نیمکت نظارگر هنرنمایی شاگردان فرناندو سانتوس بود. نیمکت‌نشینی این فوق ستاره فوتبال جهان با واکنش‌هاس متفاوتی روبرو شد و برخی از روزنامه های کشور پرتغال از حاشیه‌سازی رونالدو خبر دادند.

فابیو کاپلو سرمربی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به این حاشیه‌ها نوشت: این رفتارهای رونالدو طبیعی است زیرا وی به سن ۳۸ سالگی رسیده و این اتفاقات به خاطر بالا رفتن سن است. لیونل مسی هم مانند رونالدو در سال‌های پایانی فوتبال خود است اما نابغه آرژانتینی یک تفاوت مهم با رونالدو دارد.

این مربی شناخته شده جهان فوتبال در خصوص تفاوت این ۲ نابغه گفت: لیونل مسی شاید به خاطر بالا رفتن سن سرعت گذشته را نداشته باشد اما با استعداد ذاتی خود می‌تواند خالق موقعیت‌های خوبی باشد و در فوتبال دست به ابتکار خواهد زد، اما رونالدو اینگونه نیست.

تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فردا (شنبه) به مصاف مراکش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha