موافق حضور بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی هستم

تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مورد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: موافق حضور بذرپاش در وزرات راه و شهرسازی هستیم و کمک می‌کنیم تا بتواند مشکلات و معضلات این حوزه را حل کند.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزرات راه و شهرسازی یکی از مهمترین وزراتخانه های کشور برای حل مشکلات مسکن است این وظیفه مهم بر عهده این وزراتخانه گذاشته شده و دولت سیزدهم هم در ابتدای کار خود وعده داد تا بتواند مشکلات و چالش‌های این حوزه را حل کند .

وی تاکید کرد: عملکرد مدیریتی بذرپاش در دیوان محاسبات و ایفای نقش نظارتی در این دیوان به گونه‌ای بود که رضایت نمایندگان را در پی داشت.

نماینده مردم رودبار بیان داشت:موافق حضور بذرپاش در وزرات راه و شهرسازی هستم و به وی کمک می‌کنم تا بتواند مشکلات و معضلات این حوزه را حل کند.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش فارغ‌ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی و سوابقی نظیر رئیس کل دیوان محاسبات کشور، عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مدیر عامل گروه‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha