خط تولید پیکاپ اتوماتیک ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد/تولید ۱۲ محصول جدید در دو سال گذشته

تهران- ایرنا- خط تولید پیکاپ جدید اتوماتیک هشت‌سرعته ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد. این محصول یکی از محصولات ۱۲گانه این شرکت است که در دو سال اخیر برای پاسخگویی به نیاز بازار به تولید انبوه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از این پیکاپ و همچنین خط تولید انبوه آن، «مهدی داداشی» نائب رئیس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: در ۲ سال گذشته شاخص بهره‌وری در ایران‌خودرو دیزل از ۳۸ صدم به سه رسید و فقط در یک سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به پرسنل این شرکت افزوده شده است.

وی تصریح کرد: این مهم با مدیریت، برنامه‌ریزی درست و حرکت منطق محور حاصل شده است.

داداشی خاطرنشان کرد: در حالی که تا سال ۹۷ ایران‌خودرو دیزل شرکتی نیمه‌تعطیل بود، اما امروز حتی در محوطه شرکت جا برای پارک خودروهای تولیدی آن یافت نمی‌شود.

وی با اشاره به تولید هفت هزار دستگاه خودرو در این شرکت در سال گذشته، ادامه داد: برنامه تولید امسال ۲۰ هزار دستگاه است و تا پایان دی‌ماه بیش از ۲ برابر آمار تولید سال گذشته محقق خواهد شد.

نائب رییس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو بیان داشت: تولید ۱۲ محصول در این گروه در دو سال گذشته که تا امروز ۹ محصول شکل عملیاتی و اجرایی به خود گرفته است، همچنین رشد ۲۶۴ درصدی سهام ایران‌خودرو دیزل (در مقایسه با رشد سه درصدی کلی بازار سهام) نشان‌دهنده تلاش وافر جهادی انجام شده در این شرکت از سوی مدیران، پرسنل و کارگران است.

در این مراسم مهدی بالو معاون مهندسی ایران‌خودرو دیزل اظهار داشت: در هشت ماهه امسال ۳۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودروی تجاری در کشور تولید شد که سهم خودروی پیکاپ ۹ هزار و ۱۷۳ دستگاه و سهم ایران‌خودرو دیزل از آن ۹۴۷ دستگاه بوده است.

وی گفت: پیکاپ جدید این شرکت که امروز رونمایی شده استانداردهای ۸۵گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد ایران را پاس می‌کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: سالن جدید احداث شده برای تولید انبوه این پیکاپ به مساحت ۲ هزار و ۸۸۹ مترمربع بوده که برای پیش‌تولید محصول جدید و همچنین تولید محصولات ویژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha