۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84956619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی آزاد شدند

بیرجند - ایرنا - معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: با همکاری دادستان مرکز استان، هشت زندانی خراسان جنوبی که دارای فرزند معلول هستند به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، مجید آذرمهری اظهار داشت: در برنامه ملاقات مردمی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و قضات دادگستری برگزار شد، پرونده تعدادی از مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انجمن حمایت از زندانیان بیرجند پرونده ۳۵ زندانی دارای معلول که یکی از اعضای خانواده دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند، با حضور دادستان بیرجند بررسی شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: با همکاری دادستان مرکز استان هشت زندانی دارای فرزند معلول آزاد شدند و چهار زندانی دیگر با همکاری انجمن حمایت از زندانیان بیرجند بعد از سپری کردن مراحل قانونی، پابند الکترونیک دریافت می‌کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند هم با بیان اینکه در این دیدار به جرائم مختلفی رسیدگی شد گفت: از ابتدی امسال تاکنون با همت خیرین ۹ میلیارد تومان به این انجمن کمک‌ نقدی و غیرنقدی شده که منجر به آزادی ۳۵ زندانی نیز شده است.

سید هاشم اسماعیل‌زاده افزود: ۲۶ پرونده دیگر در حال بررسی است و برای آزادی این تعداد زندانی بیش از یک میلیارد تومان نیاز داریم که با کمک مردم نوعدوست و خیرین و نگاه ویژه مسئولان قضایی در دهه اول فاطمیه زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha