۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84956347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ ثانیه برای کلافگی دروغ‌پراکنانِ حکومتیِ جزیره بریتانیا

بندرعباس - ایرنا - رسانه‌های همیشه‌کلافه دشمن که این روزها همه دروغ‌هایشان برای ملت‌ها رو شده، در اقدامی غیرحرفه‌ای با انتشار فیلم کوتاهی از چندین اتوبوس در جاده‌ای تاریک خواستند القا کنند که اجتماع مردمان سواحل مکُران در دیدار با رییس جمهور واقعی نبوده اما گویا یک نفر مثل همیشه، آن‌ها را سرِ کار گذاشته است.

برای روشن‌تر شدن موضوع، شایسته است ابتدا به دشمنان یادآوری کنیم که قبل از انتشار هر مطلبی در خصوص هر نقطه از ایران‌زمین از طریق بنگاه‌های دروغ‌پراکنی خود، نخست جغرافیا و فرهنگ منطقه مورد نظر را بررسی، مطالعه و سپس به بازنشر مطالب بی ارزش اقدام کنند.

اما اینکه فیلمی را منتشر و عنوان شود که برای پر کردن محل اجتماع مردمی منطقه مکُران، شبانه تعداد زیادی اتوبوس حامل دانشجویان به شهرستان جاسک (محل سخنرانی رییس جمهور) منتقل شدند از آن دسته دروغ‌هایی است که حداقل مردم سواحل مکران استان هرمزگان به وضوح دیدند رسانه‌نمای انگلیسی چگونه مرزهای دروغگویی را جابجا کرده است البته این قبیل رفتارهای غیرحرفه ای از این رسانه ها موضوع جدید و عجیبی نیست و آنها به هر چیزی که بتوانند به خیال خود با استفاده از آن، جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه دهند چنگ می‌زنند غافل از اینکه دوران چنین چنگ‌زدن‌هایی به پایان رسیده است...

برخلاف آنچه که این قبیل رسانه‌ها از دیدار مردمی آیت‌الله رئیسی در جاسک روایت کرده‌اند باید بگوییم که «رییس جمهور با مردم منطقه مکُران در شهرستان جاسک» دیدار داشتند و خوب است بدانند که منطقه مکُران در هرمزگان شامل چندین شهرستان و روستای ساحلی می‌شود و مجموع حوزه تمدنی مکُران از مرز ایران و پاکستان در جنوب سیستان و بلوچستان تا استان هرمزگان گسترده است.

اما آنچه که ما به چشم دیدیم، حضور مردم از ساعت هشت صبح در پارک ساحلیِ بندر جاسک بود با اینکه زمان سخنرانی رییس جمهور ساعت ۱۰ به بعد اعلام شده بود اما پارک ساحلی قبل از حضور آیت‌الله رئیسی با خیل جمعیت مواجه بود.

یکی از جوانان جاسک که در آن اجتماعِ دشمن‌شکن حضور داشت، به ایرنا گفت: من حضور روسای جمهوری دوره های قبل در جاسک را هم شاهد بودم اما این جمعیتی که برای دیدار با آیت‌الله رئیسی آمدند واقعا فراتر از انتظار بود.

به گفته وی: نکته مهم دیگر این است که برنامه دیدار مردمی رییس جمهور خیلی دیرهنگام اطلاع رسانی شده بود و در شبکه های اجتماعی منطقه، بسیاری از مردم نسبت به عدم تبلیغات و اطلاع رسانیِ به موقع گلایه داشتند چراکه نتوانسته بودند خود را برای ملاقات با رییس دولت مردمی، به جاسک برسانند.

اما به کوری چشم دشمنان، مردم خونگرم منطقه مَکُران هرمزگان اعم از شیعه و سنی با حضور پرشور خود در دیدار با آیت‌الله رئیسی در بندر جاسک، روزی به‌یادماندنی را در تاریخ به ثبت رساندند.

فیلم/ ۵۱ ثانیه برای کلافگی بوق حکومتیِ جزیره بریتانیا

آیت‌الله رئیسی روز یکشنبه ۶ آذرماه با مردم منطقه مکُران استان هرمزگان در بندر جاسک دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها