نخست‌وزیر امارات: برد شیرهای اطلس غرور جهان عرب بود

تهران- ایرنا- نخست وزیر امارات در توئیتی برتری مراکش در برابر نماینده اروپا را شادی جهان عرب دانست و نوشت: این برد را به مراکش و جهان عرب تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال مراکش شب گذشته در دومین بازی از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی بلژیک را شکست داد تا شانس نخست صعود از گروه ششم رقابت‌های جام جهانی باشد. این تیم در دیدار پایانی به مصاف تیم ملی کانادا می‌رود. کانادا با ۲ باخت متوالی یکی از سه تیم حذف شده جام جهانی فوتبال است. پیش از کانادا، تونس و قطر از مرحله گروهی حذف شده بودند.

روزنامه البیان امارات در گزارشی با اشاره به اهمیت این برد نوشت: نخست وزیر امارات و ولیعهد دبی در پیام‌هایی جداگانه این برد را تبریک گفته و آن را مایه شادی جهان عرب دانستند.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات در توئیتی نوشت: شیرهای اطلس یک غرور عربی از اقیانوس تا خلیج فارس را ایجاد کردند؛ هزاران تبریک به مراکش.

شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی نیز این پیروزی را جشن جهان عرب دانست و گفت: به شیرهای اطلس و مراکش تبریک می‌گویم شما با این کار همه اعراب را خوشحال کردید، پیروزی شما شایسته و عملکردتان قهرمانانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha