۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 84954907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز انتشار هفته‌نامه «جامعه آگاه» 

۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84954907
آغاز انتشار هفته‌نامه «جامعه آگاه» 

تهران- ایرنا- نخستین شماره هفته‌نامه «جامعه آگاه» با محوریت اخبار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منتشر شد.

به گزارش ایرنا، اولین شماره از هفته نامه جامعه آگاه به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر شده است.

تیتر اصلی این هفته‌نامه با عنوان یوزکُش‌ها در آفساید به تلاش ناموفق حاشیه‌سازها علیه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر اختصاص دارد.

پرونده صفحه بین‌الملل این هفته‌نامه به بررسی اختلافات ایجادشده بین دو شبکه ماهواره‌ای فارسی‌‎زبان پرداخته که با تیتر دربی لندن؛ جدال اینتر و بی‌بی‌سی منتشر شده است.

همچنین در صفحات سیاسی هفته‌نامه جامعه آگاه، گزارش‌های تحلیلی درباره محبوبیت روحانیت بین عموم جامعه به چشم می‌خورد که تیتر «عمامه‌ها و نیروی جاذبه» را با خود همراه دارد.

دیگر پرونده صفحه سیاسی این هفته‌نامه به تلاش‌های غیراخلاقی برای ایجاد حاشیه با استفاده از برخی کلمات، جملات و اظهارات رئیس‌جمهوری کشورمان اختصاص دارد و روی این نکته دست گذاشته است که برخی افراد با دستاویز قرار دادن حرف‌های اضافه از، با، در که در سخنان اخیر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی مطرح شده بود، سعی در تخریب این شخصیت محبوب دارند. این گزارش با تیتر «حرف‌های اضافه رئیس‌جمهور» منتشر شده است.

در صفحه اقتصادی این هفته‌نامه نیز تیترهایی همچون «دلارِ بی‌شرف» و «صفِ دلار صاف شد» به چشم می‌خورد. مطابق اعلام مدیریت هفته‌نامه جامعه آگاه، این هفته‌نامه به طور منظم شنبه‌ها منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha