همدانی: همدلی رمز موفقیت در جام جهانی است/ پیروزی‌های تیم ملی دل مردم را شاد می‌کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر همدلی و اتحاد ملی‌پوشان کشورمان گفت: از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این دوره از جام‌جهانی شاهد یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران باشیم.

ستار همدانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به نخستین دیدار ایران برابر انگلیس در جام‌جهانی قطر تصریح کرد: بدون شک در هر تورنمنتی اولین بازی، سخت‌ترین بازی هم خواهد بود اما امیدوارم در این دیدار شاهد یک اتفاق خوب برای ورزش و فوتبال ایران باشیم تا دل مردم شاد شود.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی در کنار تجربه و انگیزه ملی‌پوشان می‌تواند کمک‌حال تیم ملی در قطر باشد، البته اگر بخواهیم منطقی و با نگاه‌ حرفه‌ای به بازی ایران و انگلیس بنگریم شاید در ۱۰ بازی رو در رو ما در یک بازی شانس برد و پیروزی داشته باشیم اما امیدوارم همان یک شانس در قطر برای ما محقق شود.

بازیکن اسبق استقلال تهران یادآور شد: توصیه و پیام من به همه ملی‌پوشان این است که با تمرکز، قدرت و همدلی به میدان بروند،‌ اگر بتوانیم از اولین بازی امتیاز بگیریم شانس خود را افزایش داده و امیدها زنده می‌شود. دو بازی دیگر ما نیز برابر آمریکا و ولز خواهد بود و امیدوارم عملکردی آبرومندانه از تیم ملی را شاهد باشیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ثبات مدیریت در فدراسیون فوتبال و تجربه افرادی مانند تاج، نبی و قنبرزاده از یک سو و حضور کی‌روش در تیم ملی به همراه تجربه بالای بسیاری از بازیکنان ما در دوره‌های قبلی جام‌جهانی این شانس را داریم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و من امیدوارم در سایه همدلی و اتحاد، شاهد افتخاری دیگری برای ورزش ایران باشیم.  

تیم ملی فوتبال روز دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف انگلیس برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha