۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84946326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله استانی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان به کار خود پایان داد

زنجان – ایرنا - مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان پس از رقابت ۲ روزه با ۱۲ تیم برگزیده صبح امروز/جمعه/ به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسؤول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان روز جمعه در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران افزود: کشف و شناسایی استعدادها، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو، ارزیابی توان تولید در حوزه فرآورده های دیجیتالی و حمایت از طرح‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.
مصطفی ملکی اظهار داشت: در این رویداد ۱۲ تیم‌ متشکل از ۴۸ نفر در مدت ۴۸ ساعت به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های موبایلی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه محورهای موضوعی برای تولید اثر در بخش پویانمایی شامل ایران قوی، دهه هشتادی ها پیشران انقلاب و شعار سال بود، افزود: در بخش تولید نرم افزارهای موبایلی نیز موضوع های سبک زندگی، ورزش و سلامت، گردشگری و خدمات شهری در اولویت بودند.

 ملکی بابیان اینکه آثار برتر تولید شده در هر بخش پس از داوری، به مرحله کشوری راه پیدا می کنند، اظهار داشت: اگر اثری دارای طرح توجیهی خوبی باشد، ساز وکارهای متعددی برای حمایت از آن در نظر گرفته شده است که خرید محصول از جمله آنها است.

مسؤول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در این دوره ۲۰ تیم از استان متقاضی حضور در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بودند، گفت: پس از بررسی های انجام شده در نهایت ۱۲ تیم در مرحله استانی حضور یافتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در جریان بازدید از این رویداد گفت: امیدواریم این رویداد سبب جذب علاقه‌مندان به این حوزه ها در بسیج شده و شاهد حضور تیم‌های خوب باشیم و محصولات فاخر تولید کنیم.

عباس بابایی با بیان اینکه امروز محصولات فرهنگی حرف اول را در جهت تاثیر پذیری در جامعه می‌زنند، افزود: دشمنان برنامه‌ریزی وسیع در این حوزه داشته و با سرمایه‌گذاری وسیع در این زمینه  ‌ها در حال انجام دشمنی و پیشبرد اهداف خود علیه کشورمان هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha