۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۸:۴۱
کد خبر: 84936406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ابراهیمی: تیم ملی فوتبال برای صعود ۵۰ درصد شانس دارد

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه این جام‌جهانی شاید برای بسیاری از بازیکنان تیم ملی آخرین جام‌ جهانی باشد گفت: با شرایطی که در تیم می‌بینم ۵۰ درصد شانس صعود برای ایران باید در نظر گرفت.

ناصر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تا آغاز جام‌جهانی ۱۱ روز باقی مانده و تیم ملی ایران باید در بزرگترین آوردگاه جهان به میدان برود. بدون شک همه نگاه‌ها به قطر و بازی‌های جام‌جهانی است و امیدوارم همچون فوتبال ساحلی و کشتی، بازهم شاهد موفقیت ورزشکاران و قهرمانان ایران باشیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ملی و بازیکنانی که در خدمت تیم هستند به گونه‌ای بوده که من برای صعود از این گروه ۵۰ درصد شانس را در نظر می‌گیرم،‌ از یک سو ما بازیکنانی داریم که در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرده و از تجربیات و دانش روز بهره می‌برند و از سویی دیگر با توجه به مصدومیت‌هایی که در تیم‌های مانند انگلیس به وجود آمده این فرصت برای ما فراهم شده که بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بسیاری از بازیکنان ما آخرین دوره حضور خود در جام‌جهانی را تجربه می‌کنند و شاید در دوره بعدی به دلیل افزایش سن نباشند،‌ برای همین هم آنها و هم ‌کی‌روش می‌خواهند از تمام داشته‌های خود بهره برده و برای موفقیت به زمین می‌روند. با این شرایط کفه ترازو از بُعد روحی و روانی به سمت ما خواهد بود و این یک فرصت ایده‌آل برای تیم ملی ایران است که از شرایط موجود بهترین بهره را ببرد.

ابراهیمی در واکنش به شرایط موجود تاکید کرد: همه ما باید از تیم ملی ایران حمایت کنیم چرا که این تیم متعلق به مردم است. البته من دفاع مطلق را نمی‌پذیرم اما رویه فکری و برنامه‌های کی‌روش روی این مساله متمرکز بوده و امیدوارم نتایج تیم ملی به گونه‌ای باشد که مردم در نهایت خوشحال و خرسند باشند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha