سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک: مسابقه این تیم در مشهد با حضور تماشاگران برگزار شود

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک گفت: از مسوولان انتظار داریم اگر اجازه پُر شدن کامل سالن مسابقه را نمی‌دهند حداقل با حضور تعدادی از تماشاگران موافقت کنند و شورای تامین مجوز حضور بخشی از تماشاگران را صادر کند.

حامد صمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مسوولان شهری و باشگاه نیان الکترونیک تقاضا می کنیم با جدیت بیشتری به مساله حضور تماشاچیان بپردازند چون حضور هواداران خیلی تاثیرگذار است و می‌تواند کمک کننده‌ تیم‌ها در دیدارهای خانگی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به زمان تشکیل شدن تیم، در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم. متاسفانه فصل را بد شروع کردیم و در چهار دیدار نخست شکست خوردیم اما اندک اندک شرایط تیم بهتر به حد ایده‌آل نزدیک شد و هماهنگی بازیکنان افزایش یافت و پس از پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان هم شرایط روحی و روانی تیم تغییر کرد و با روند رو به رشدی که داشتیم جایگاه تیم در جدول مسابقات هم بهتر شد.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک با اشاره به مسابقه فردا مقابل تیم راهیاب ملل مریوان گفت: تیم راه یاب تیم بسیار خوب و مسنجمی است، رتبه خوبی در جدول دارد و نتایج قابل قبولی هم به‌دست آورده است. نتایج تیم راهیاب در دیدارهای خانگی خود خیلی بهتر است اما در مسابقات خارج از خانه هم تیم جنگنده‌ای بوده و نتایج خوبی به‌دست آورده است. در لیگ امسال تمام تیم‌ها خوب و قابل احترام هستند و هیچ مسابقه ساده‌ای نداریم.

صمدی افزود: تیم ما هم نشان‌ داده‌ در مسابقاتی که میزبان هستیم شرایط بهتری دارد. امیدواریم بتوانیم روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم و هر تیمی که بهتر کار و بیشتر تلاش کند به طور قطع مزد زحمات خود را خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در این برهه زمانی به صعود و جایگاه در جدول مسابقات فکر نمی‌کنیم چرا که جدول لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و تیم‌های زیادی بالا و پایین خواهند رفت پس نگاهی به جدول مسابقات نداریم بلکه بازی به بازی برنامه‌ریزی و برنامه خاص خود را در هر مسابقه دنبال می‌کنیم. 

او ادامه داد: امیدواریم تا پایان نیم فصل اول مسابقات نتایج قابل قبولی بگیریم تا در نیم فصل تیم را تقویت کرده و با قدرت بیشتری برای نیم فصل دوم آماده شویم.

تیم نیان الکترونیک هم اینک از مجموع هفت بازی و کسب سه پیروزی در رتبه هشتم و تیم راهیاب ملل با کسب چهار پیروزی در رتبه هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد. این ۲ تیم ساعت ۱۶ فردا در سالن ورزشی مهران مشهد با هم مسابقه خواهند داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha