۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84935644
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشتمین دوره رویدادهای ایده شو "از دانایی تا دارایی" در لرستان برگزار شد

خرم آباد- ایرنا- رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: هشتمین دوره رویدادهای ایده شو "از دانایی تا دارایی" در لرستان برگزار و سه ایده برتر جهت شفافیت و مدیریت قیمت‌ها معرفی شدند.

به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری لرستان، هشتمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان با موضوع فناوری اطلاعات در سالن جلسات پارک علم و فناوری لرستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به اینکه در این رویداد علمی پس از داوری ایده های رسیده به دبیرخانه رویداد، تعداد سه ایده در حوزه روش های نوین و فناورانه جهت شفافیت و مدیریت قیمت ها برگزیده شد، اظهار داشت: سید رضا رزاز با ایده «اپلیکیشن  لیز (LIIS) شناسنامه فنی و اجرایی شفاف آنلاین ساختمان»، مرتضی میخک بیرانوند و فاطمه صارمی مفرد و سارا شیخی  با ایده «اپلیکیشن الگوی مسکن بهتر» و حسین صالحی با ایده «رصد فناورانه محصولات و مکان یابی مراکز خدماتی با استفاده از GIS»، به ترتیب نفرات اول تا سوم این رویداد شدند.

شایان ذکر است از نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد و برگزیدگان جهت حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحدهای فناوری پارک علم و فناوری لرستان شدند. 

ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده ‌های نوآورانه خود را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و قانع‌ کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha