۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84931536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله استانی جشنواره ورزشی پایگاه‌های بسیج زنجان برگزار شد

زنجان – ایرنا –  مرحله استانی جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات با شرکت بیش از ۸۰ ورزشکار برگزیده شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه این جشنواره در سخنانی به فراگیر شدن ورزش بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از استعدادهای ورزشی در زمان حاضر از مناطق محروم و دور افتاده سربر می‌آورند و این در راستای برقراری عدالت نسبی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل طهماسبی افزود: نظام اسلامی پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف از جمله ورزش داشته است و این مسیر پیشرفت با همه مشکلاتی که نظام سلطه در فضای مجازی و جنگ ترکیبی ایجاد می‌کند، ادامه دارد.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف عمده برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات، کشف استعدادها و هدایت آنان برای ادامه فعالیت و کسب موفقیت ها است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات از سطح پایگاه های مقاومت، ناحیه و شهرستان آغاز شد، گفت: در مرحله استانی برگزیدگان مرحله شهرستانی در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی با یکدیگر رقابت می کنند و برگزیدگان مرحله استانی جواز حضور در مرحله کشوری را به دست می آورند.

سرهنگ پاسدار رضا نجفی افزود: مرحله سراسری و کشوری جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات آذرماه امسال همزمان با هفته بسیج در اصفهان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha