فدراسیون فوتبال و الاهلی در مسیر توافق/ شجاع و کنعانی آخر هفته در تهران

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال و باشگاه الاهلی قطر برای حضور دو ملی پوش ایرانی این تیم در حال رسیدن به توافق هستند و خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان تا آخر هفته برای حضور در اردوی تیم ملی به تهران می‌آیند.

به گزارش ایرنا، تمرین صبح دیروز تیم ملی فوتبال تحت تاثیر انتقاد و عصبانیت کارلوس کی‌روش از بازگشت شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی‌زادگان به قطر قرار داشت. دو ملی پوشی که با توجه به مخالفت باشگاه الاهلی با ادامه حضورشان در تمرینات تیم ملی به دوحه بازگشته‌اند.

پس از انتقادهای تند کی‌روش، عصر دیروز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازدید از اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال و اطلاع از مشکل به وجود آمده برای خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان، ابراز امیدواری کرد که این دو بازیکن با برنامه‌ریزی صورت گرفته به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

گفته می‌شود مذاکرات فدراسیون فوتبال و باشگاه الاهلی قطر آغاز شده است و دو طرف در حال رسیدن به توافق هستند و خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان تا آخر هفته به تمرینات تیم ملی اضافه می‌شوند.

اردوی فعلی تیم ملی تا روز پنج شنبه ادامه دارد و به نظر می‌رسد در اردوی جدید که از روز شنبه ۱۴ آبان آغاز می‌شود، دوباره شاهد حضور دو مدافع ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ قطر در تمرینات تیم ملی باشیم و خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در بازی با نیکاراگوئه حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha