مدیر بازرسی جهاد کشاورزی خراسان رضوی: مردم گرانفروشی تخم مرغ را گزارش کنند

مشهد- ایرنا- مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مردم عرضه بیش از قیمت مصوب تخم مرغ را گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

ناصر شعربافیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:قیمت خرید هر کیلوگرم تخم مرغ از مرغدار ۳۵هزار و ۵۰۰ تومان است که در قالب نظارتهای جهاد کشاورزی رعایت می‌شود و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بالاتر از این مبلغ در سطح اصناف تخلف محرز و نیازمند اعلام گزارش تخلف از سوی مردم است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته شاهد افزایش موردی قیمت تخم مرغ در بازار خراسان رضوی بودیم که طی چند روز گذشته کاهش یافت و عرضه به قیمت مصوب از سر گرفته شد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مردم می‌توانند گزارش تخلف در واحدهای صنفی را به بازرسی اتاق اصناف با شماره ۳۷۲۶۸۰۷۶ و تخلف در حلقه‌های قبل از آن را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند.

شعربافیان افزود: با تمامی متخلفان در این زمینه با تشکیل پرونده و تحویل آن به تعزیرات حکومتی برخورد قاطع می‌شود.

طبق گفته چندی پیش معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی روزانه ۳۵۰ تن تخم‌مرغ در این استان تولید می شود که ۲۰۰ تن از این میزان مصرف روزانه استان است و بقیه مازاد بر نیاز است که به استانهای دیگر ارسال می شود.

هم اکنون ۲۶۰ واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۱۱ میلیون قطعه در هر دوره در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha