۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84925652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین بیانیه صادر کرد

قزوین - ایرنا - بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ضمن محکومیت حوادث اخیر و حادثه تروریستی آستان مقدس شاهچراغ، بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه که یک رونوشت از آن نیز به ایرنا مرکز قزوین ارسال شده، آمده است: ما معتقدیم صف دانشجو و نخبه از بی نظم کنندگان فضای دانشگاه جداست. برخی معنای اعتراض و فضای علمی دانشگاهی را به پست ترین اقدامات تقلیل داده اند، در صورتی که سنگر دانشگاه، محل دفاع از ارزش های انسانی ، اسلامی و دینی است. 

در ادامه می خوانیم: عده ای کم خرد، حتی حرمت زن را هم شکسته اند! بر موج هایی سوار شده اند که نادانسته به قهقرا می روند که از شخصیت علمی یک دانشجو به دور است. دانشجو نمایانی که ادعای گفت و گو کردن شان گوش جهان را کر کرده است، اما در هنگام گفت و گو حتی یک نفرشان حضور ندارند؟ این نشان از چیست؟ 

این بیانیه اضافه می کند: مگر نه این است که اعتراض و مطالبه حق باید از مسیر صحیح حرکت کند؟ 

خط این جریان شوم را باید در قلب آمریکا و شبکه های خارج نشین ایرانی دانست که با استفاده از عناصر داخلی و موج سواری بر اعتراضات مردم سعی در ناامن کردن ایران اسلامی دارند تا آنجا که عناصر داعش جرعت خودنمایی پیدا کرده و حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زده است.حادثه غم بار آستان مقدس شاهچراغ چنان داغی بر دل ایران نهاده که آه و فریاد مظلومیت شهدای این حادثه را از حلقوم هر ایرانیِ وطن دوستِ باغیرتی بلند کرده است.

در ادامه می خوانیم: اغتشاش و به آشوب کشیدن خیابان ها و دانشگاه های کشور هیچ دستاوردی جز باز کردن پای گروهک های تروریستی و  دشمنان قسم خورده ی ایران که کمر همت بر نابودی این مرز و بوم بستند ندارد.

خون شهدای مظلوم شاهچراغ، چراغی برایمان برافروخت ؛ که ای مردم راه نجات ما برادرکشی نیست. 

سکوتی که تا به امروز به احترام شنیدن صدای معترضین در فضای دانشگاه حاکم بود، پس از عبور از خط قرمز ها و توهین های چندباره به سیدالشهدای مقاومت و مجموعه بسیج دانشجویی و هتک حرمت به حریم حرم آل الله  قطعا شکسته خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ضمن محکومیت حادثه تروریستی آستان مقدس شاهچراغ از قوه قضاییه درخواست دارد که عوامل این حمله تروریستی را به اشد مجازات برساند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha