فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ نشان دهنده خباثت دشمنان و زنده بودن ملت ایران است

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل شهادت شماری از هموطنان در فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را تسلیت گفت و این اقدام تروریستی را نشان دهنده خباثت دشمنان و زنده بودن ملت رشید ایران دانست.

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی طی پیامی در پی فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، این قبیل اقدامات ناجوانمردانه را نشانه دیگری بر خباثت دشمنان این مرز و بوم الهی و مؤید زنده بودن ملت رشید ایران دانست که با صلابت ستودنی خود، همواره توطئه‌های بدخواهان را خنثی و عزت و افتخار را برای میهن اسلامی رقم زده‌اند.

متن کامل پیام استاندار اردبیل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شهادت مظلومانه و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان در حمله تروریستی مزدوران استکبار جهانی به آستان متبرک حضرت شاهچراغ(ع)، موجب تأسف عمیق همه ملت عزیز و شریفمان شد.

بی‌گمان، این قبیل اقدامات ناجوانمردانه، نشانه دیگری بر خباثت و پست فطرتی دشمنان این مرز و بوم الهی و مؤید زنده بودن ملت رشید ایران است که با صلابت ستودنی خود، همواره توطئه‌های بدخواهان را خنثی و عزت و افتخار را برای میهن اسلامی خویش رقم زده‌اند.

 این‌جانب، با نهایت تأثر و تألم، مصیبت پیش آمده را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم بزرگ ایران اسلامی، خصوصاً مردم شهیدپرور استان فارس و خانواده‌های معزز شهدای این جنایت تروریستی، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال، علو درجات شهدای عزیز و شفای عاجل مجروحان حادثه را خواستارم.

وَاَنتَقِم لَنَا مِن هولَاءِ الظّالِمین

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha