۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84925110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر: انتقام خون شهدای حریم امنیت در دستور کار است

همدان- ایرنا- حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" امام جمعه ملایر و "سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پیام مشترکی با تسلیت شهادت سروان پاسدار "علی نظری" به دست اغتشاشگران آورده اند: آشوبگران بدانند که انتقام از خون شهدای حریم امنیت، در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر در این پیام آورده اند: بار دیگر فضای معنوی شهرستان لاله‌خیز ۱۱۰۰ شهید گلگون کفن ملایر، با پیکر پاک و مطهر آلاله سرخی از تبار سروقامتان عرشی پاسداران گمنام امام زمان(عج) عطرآگین شد و دل مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر را داغدار کرد.

این پیام می افزاید: بدون شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت شهید والامقام "علی نظری" برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده شهرستان ملایر و ایران عزیز خواهد بود.

در ادامه این پیام امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر تاکید کرده اند: اغتشاش‌گران و آشوبگران بدانند که انتقام از خون شهدای حریم امنیت، در دستور کار است و به مردمان صبور و نجیب شهرستان ملایر اطمینان می‌دهیم راه شهید سرافراز "علی نظری" و دیگر شهیدان گلگون کفن در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار و اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت.

این پیام می افزاید: به فضل الهی پاسداران انقلاب و بسیجیان شجاع، متحد و یکپارچه با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی شهرستان ملایر که امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می‌دانند، هرگونه تهدید و خطر در این مسیر را با قاطعیت، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد.

امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر شهادت غرورآفرین دلاورمرد شهید "علی نظری" را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی)، مردم شریف شهیدپرور شهرستان ملایر و خانواده معظم این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفتند و اعلام کردند مسیر نورانی انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha