مسوولان با خدمت خالصانه به مردم نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند

سنندج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال مخدوش کردن چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: وظیفه داریم با خدمت خالصانه و دلسوزانه به مردم، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد جباری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیجار اظهار داشت: در برهه زمانی موجود دشمنان بیش از پیش به دنبال مخدوش کردن چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی است و از صلابت و سداد جمهوری اسلامی هراس دارند که باید هوشیارانه در برابر توطئه های آنان بایستیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در جریان اغتشاشات اخیر دستگاه قضایی استان با افرادی که قصد بر هم زدن آرامش و آسایش عمومی داشتند، برخورد قاطعی انجام داد و هیچگونه مدارایی با این افراد صورت نخواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم چاره اندیشی در جهت حل مشکل فضای فیزیکی زندان بیجار تاکید کرد و افزود: مردم بیجار غنای فرهنگی و آگاهی مدنی بالایی دارند و نرخ جرایم مهم و سازمان یافته در این شهرستان بسیار پایین و اخیرا اختلافات خانوادگی نیز کاهش چشمگیری داشته است.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار این شهرستان مطالبی را در خصوص لزوم تامین امنیت در جامعه بیان کردند.

در پایان از زحمات ذکریا جهانگیری تقدیر شد و مهدی صیدی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب بیجار معرفی شد.

دادستان جدید بیجار پیش از این تصدی رییس شعبه ۱۰۲ کیفری ۲ شهرستان بیجار را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha