۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به حوزه ورزش کرمانشاه اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه ورزش مصوب شد، گفت: با اختصاص این اعتبار دیگر هیچ طرح نیمه تمام و فرسوده‌ ورزشی در استان نخواهیم داشت.

«صابر رحیمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در تفاهم نامه خوبی هم که با وزارت ورزش و جوانان برای احداث زمین های ورزشی در مناطق روستایی منعقد شده است شاهد جهش خوبی در این زمینه در مناطق روستایی استان خواهیم بود.

وی افزود: در تفاهم نامه ای نیز که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شد پیش بینی شده است ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر به استان اختصاص پیدا کند که این میزان اعتبار با اعراض این اداره کل به پایین بودن میزان آن بازنگری و به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه گفت: براساس سیاست‌های این وزارتخانه هیچ طرح جدید ورزشی در استان تا زمان اتمام طرح‌های نیمه تمام آغاز نخواهد شد.

رحیمی افزود: بر همین اساس اعتبارات اختصاص یافته نیز در ابتدا برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی هزینه خواهد شد و پیش بینی شده پروژه‌های کلان ورزشی استان در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا، پروژه هایی همچون پیست سوارکاری، دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزاِدی، پیست دوچرخه سواری، پیست کانوپولو، سالن ۶ هزار نفری، استخر قهرمانی و آکادمی گلف از جمله طرح های کلان ورزشی نیمه تمام استان است که در سفر رییس جمهور به هیات دولت ارائه شده بود.

کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۸ هیات ورزشی در رده های سنی مختلف فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha