۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84923412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات مقاومتی دیگر در نابلس/یک صهیونیست مجروح شد

تهران-ایرنا- منابع خبری عصر امروز (سه‌شنبه) از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست در پی عملیات مقاومتی فلسطینی‌ها در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رسانه‌های فلسطین اعلام کردند که یک شهرک‌نشین تندرو اسرائیلی بر اثر حمله یک جوان فلسطینی با چاقو در مسیر نابلس - قلقیلیه زخمی شد.
ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این عملیات از آغاز تحقیقات نظامیان خود درباره این حمله خبر داد.
طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی این عملیات در نزدیکی روستای "الفندق" انجام شد و مجری آن فرار کرده است.
این عملیات پس از ان انجام شده است که وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز از به شهادت رسیدن شش فلسطینی به نام های حمدی محمد صبری شرف (۳۵ ساله)، حمدی صبیح رمزی قیم (۳۰ ساله )، ودیع صبیح الحوح (۳۱ ساله)، علی خالد عمر عنتر (۲۶ ساله)، مشعل زاهی أحمد بغدادی (۲۷ ساله)، قصی محمود التمیمی (۲۰ ساله ) و زخمی شدن ۲۱ تن دیگر در طی یورش نظامی صهیونیست ها به دو شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری خبر داد.
شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha