۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84917135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۸۵۰ نفر در گنبدکاووس عضو انجمن اولیا و مربیان هستند

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از والدین دانش آموزان با عضویت در انجمن‌های اولیا و مربیان در بحث‌های آموزشی و تربیتی با مدارس همکاری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، عبدالقادر ظفر روز چهارشنبه در مراسم نواختن نمادین زنگ پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان متوسطه اول دخترانه شاهد گنبدکاووس، اظهارداشت: این شهرستان ۵۷۰ مدرسه دارد که به طور متوسط در هر مدرسه پنج نفر از والدین عضو انجمن اولیا و مربیان هستند.

وی افزود: فعالیت انجمن‌های اولیا و مربیان همواره نقش موثری در ارتقای فعالیت‌های آموزش و پرورش در مسیر شکوفایی و رشد استعدادهای دانش آموزان دارد.

فرماندار گنبدکاووس هم خانواده و مدرسه را ۲ نهاد اصلی برای تربیت فرزندان دانست و گفت: ارتباط موثر و کارآمد این ۲ نهاد می‌تواند نتایج خوبی در پرورش و تربیت دانش آموزان داشته باشد.

مهدی دهرویه افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم و باید همواره یاد این عزیزان در تمام سطوح جامعه و فضاهای آموزشی به ویژه مدارس گرامی داشته شود.

۲ هزار و ۸۵۰ نفر در گنبدکاووس عضو انجمن اولیا و مربیان هستند

وی با تاکید بر حفظ حرمت و قداست مدارس، گفت: اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت برای مردم و داشتن کشوری سربلند و مقتدر است.

به گزارش ایرنا، حدود ۹۶ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم در ۵۷۰ آموزشگاه واقع در مناطق شهری و روستایی شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس مشغول تحصیل هستند.

۲۴ تا ۳۰ مهرماه به‌عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام گذاری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha