طرح آبرسانی به منطقه محروم کوی سالار ارومیه اجرا شد

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به منطقه محروم کوی سالار ارومیه گفت: این طرح به پایان رسیده و ۶ هزار مشترک از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

لطبف خوش سیرت روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای این طرح در منطقه محروم کوی سالار، رشادت، لاله و دین پرست، ۲ هزار متر لوله ۴۰۰ میلی متری مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: فقط برای لوله گذاری آب در این منطقه محروم ارومیه، ۶۱ میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح می‌تواند ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را پوشش دهد.

خوش سیرت گفت: با انجام این عملیات آبرسانی، فشار متعارف و مورد نیاز خانواده‌های ساکن در منطقه سالار، لاله، رشادت و دین پرست ارومیه تامین شد و بخشی از اقدامات محرومیت زدایی در این منطقه به ثمر نشست.

به گزارش ایرنا، اواخر خرداد امسال در بازدید استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی از منطقه سالار، لاله، رشادت و دین پرست در حاشیه شمالی شهر ارومیه، در قالب نخستین هفته شنبه‌های محرومیت زدایی، مردم این منطقه از فشار بسیار کم آب و قطعی آن در بخش قابل توجهی از روز گلایه مند بودند.

به محض تصویب اجرای طرح آبرسانی به این منطقه، اقدامات لازم انجام شد و در حدود سه ماه، این طرح اجرا و به پایان رسید.

منطقه سالار، لاله، رشادت و دین پرست در ورودی ارومیه از طرف سلماس قرار داشته و حدود ۱۸ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha