مرفاوی: در اردوی جوانان به اهداف خود رسیدیم

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۵
کد خبر: 84914915
مرفاوی: در اردوی جوانان به اهداف خود رسیدیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم جوانان ایران گفت: روز شنبه اردوی تدارکاتی تیم جوانان به پایان خواهد رسید و در این مدت به اهدافی که داشتیم دست پیدا کردیم

به گزارش ایرنا، «صمد مرفاوی» روز دوشنبه در گفتگویی اظهار داشت:پس از اینکه چهار روز از اردوی تدارکاتی تیم جوانان پشت سر گذاشته شد امروز(دوشنبه) اولین بازی دوستانه خود را برگزار کردیم.

وی افزود: به احتمال زیاد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روز جمعه دومین بازی خود را در تهران انجام خواهیم داد تا به شرایط تاکتیکی مورد نظرمان نزدیک‌تر شویم.

سرمربی تیم جوانان ایران خاطرنشان کرد:روز شنبه اردوی تدارکاتی تیم جوانان به پایان خواهد رسید و در این مدت به اهدافی که داشتیم دست پیدا کردیم.

مرفاوی تصریح کرد: باید از باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم جوانان قرار دادند و با ما همکاری لازم را انجام دادند تشکر ویژهای داشته باشم.

تیم فوتبال جوانان ایران  پس از کسب سه پیروزی در مرحله مقدماتی جام ملتهای زیر ٢٠سال آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله نهایی، دور جدید اردوی خود را از ٢٠ مهرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز کرده است.

شاگردان مرفاوی پس از پشت سرگذاشتن نوبت‌های تمرینی، از ساعت ١۵:٠٠ امروز (دوشنبه) در دیداری درون اردویی در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم رده سنی بزرگسالان پیشگامان فنون پارس تهران حاضر در لیگ دسته سوم کشور رفتند و به کسب تساوی یک‌ بر یک در پایان ۹۰ دقیقه رضایت دادند.

تک گل جوانان ایران توسط مجتبی فخری در دقیقه ٨٨ به ثمر رسید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha