۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84914874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: محاصره نابلس بیانگر شکست صهیونیست‌ها در مقابله با انتفاضه فلسطینی‌ها است

تهران-ایرنا- در پی تحولات اخیر در کرانه باختری و تداوم محاصره شهر نابلس برای ششمین روز متوالی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تداوم محاصره این شهر توسط صهیونیست ها را نشانه‌ای از شکست سیستم امنیتی این رژیم برای مقابله با انتفاضه فلسطینی‌ها در کرانه باختری دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، حازم قاسم سخنگوی حماس اظهار کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید می‌کنیم که ادامه تعطیلی، محاصره و سیاست مجازات دسته جمعی که رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی در شهر نابلس اعمال کرده است، چیزی جز اذعان به وضعیت درماندگی و شکست سیستم امنیتی رژیم در برابر مقاومت و انتفاضه مردم ما در سراسر کرانه باختری اشغالی نیست.
وی افزود: ما دستان مردم و رزمندگان دلاور مقاومت خود را در نابلس، جنین، شعفاط و سراسر کرانه باختری را که در برابر رژیم اشغالگر حماسه افرینی می‌کنند، می‌فشاریم.
حازم قاسم ادامه داد: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که تمامی جنایات رژیم اشغالگر اعم از محاصره، سرکوب، تهاجم و کشتار، ملت ما را از ادامه مقاومت باز نمی‌دارد و منجر به شکستن اراده و تلاش آنها برای حفاظت از سرزمین و مقدساتشان و دستیابی به هدف آزادی نمی‌شود.
رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و درپی عملیات مقاومتی گروه مبارز "عرین الاسود" شهر نابلس را بسته است.
سران رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که علیه گروه مبارز عرین الاسود در شهر نابلس عملیات نظامی خواهند کرد.
سران رژیم صهیونیستی از بیش از سه ماه اخیر و به ویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.
با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha