۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84914472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶ تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84914472
کشف ۶ تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف ۶ تن پیاز زعفران قاچاق و توقیف یک کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۶ تن پیاز زعفران قاچاق را که غیرمجاز حمل می‌شد، کشف کردند و ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی فردوس بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انبار احتکار روغن موتور و ضد یخ لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هم از کشف انبار احتکار روغن موتور و ضد یخ به ارزش پنج میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ جواد بخشی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با دریافت اخباری مبنی بر احتکار انواع روغن موتور و ضد یخ در یک انبار در شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری کرده و در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات همه‌جانبه و اطمینان از صحت موضوع همچنین شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی با مقام قضایی از این مکان بازرسی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از انبار شناسایی‌شده، انواع روغن موتور و ضد یخ احتکاری را کشف کردند که ارزش این کالاها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: شهروندان به محض اطلاع از هرگونه فعالیات‌های اقتصادی غیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha